|
KOE 2.nap2008.04.13. 22:24 -
szabyk RST
3. lettem..... Reggel kimentünk már az idõmérõ elejére,hogy fussunk párat. elsõ futam,tapadás semmi.éreztem valami nem stimmel hûtõvíz szag árad az utastérbe,de a mûszerek semmi extrát nem mutattak.beérek kézben a timeslip 12.0,kiru még benne sem vagyok a katba:) visszamentem a "bázisra" feltépem a reaktorteret.....látom elõl spriccel a víz.....generátor hûtõventillátora ledarált egy vízcsõböl kicsit.király legalább nem nagy a baj.hagytuk hûlni.közben az elsõ gumit nézegettem amit cipõkanállal kellett feltenni mert beleért mindenbe.jól bele is gyalult a sárvédõ pereme(és mint késöbb kiderült ennek is volt köze a lassítóban a szitálásnak amitõl halálfélelmem volt) jött a vízcsõ propject.mivel 8-as toldó nem volt nálam de T igen ezt használtuk fel és az egyik ágat ledugóztuk. beállok oldalról(mivel elõfutási lehetõségünk volt)leállítom a kocsit.töltéslámpa nem világít.....fasza. igen ám,de mit tegyünk?generátorhoz hozáférni horror,hely semmi.generátort is kéne lõni. soma,sanyi,dávid egybõl nekem estek simán leszedik pikk,pakk....... irány a munkahelyem mivel a generátor tárcsát csak ott tudom leszedni. elsõ futam 12.0 fasza.....gyorsan vissza a rajthoz mentem 5 futamot egymás után és a technika végíg jól viselte a gumi kivételével......egyszerûen nem tapadt megfelelõen. a döntõs ellenfelem próbálkozott párat még de láttam hogy 12 közepénél nem tud jobbat menni.cserélgették a kerekeket össze vissza hátha,de nem....... döntõ: többiek is mennek. @nyádér mondom,szerinted mennyire foglalkozom én ezzel?mennyire az én feladatom ez? ez volt az elsõ KOE versenyem így sikerült. köszönöm mindenkinek aki segítet,hogy ott legyek és versenyezzek! |
Egyéni rekordom9.78 @ 238GyorskeresésA versenyautómFord Fiesta mk32.0Zetec turbo JE dugók Eagle hajtókarok portolt polírozott nagyszelepes hengerfej Garrett gt35r Motec ECU 1600ccm injektorok 2 db Bosch 044 motorsport pumpa egyedi rallycross style leömlõ egyedi szívósor Sachs racing kuplung Cimkék10_second_club (1) 11.0@220 (1) 11.1 (1) 2009_felkészülés (1) 2009_küzdelem_az_idõvel (1) 2010_motor (1) 70mm (1) als (1) ausztria (1) blog (1) blog_frissítés (1) bukócsõ (1) cat_cams (1) dry_sump (1) elmebeteg (1) elsõ_verseny (1) expo (1) fejlesztés (1) focus_rs (1) fotósorozat (1) fuel_pressure_regulator (1) kerékagy (1) kiskunlacháza (2) kitámasztó... (1) koe (5) koe_elõdöntõ (1) koe_west (1) koe_west_2008 (1) kunmadaras (3) mk2_escort (1) motec (1) mtx75_off (1) mtx_75 (1) nevezes (1) nyíregyháza (2) olaj_pumpa (1) pillangó (1) rozinante... (1) sajt (1) sanya (1) surge (1) surge_limit (1) szabályzat (1) szívacs (1) szívósor (2) szívósor_project (1) tengelyek (1) tuning_kiállítás (1) váltó (1) új_egyéni (1) 2009 (1)Archívum2010. január (2)2009. december (1) 2009. november (1) 2009. október (1) 2009. szeptember (1) 2009. augusztus (2) 2009. július (2) 2009. június (1) 2009. május (3) 2009. március (3) 2009. február (3) 2008. november (4) 2008. október (1) 2008. szeptember (1) 2008. augusztus (3) 2008. július (3) 2008. június (10) 2008. május (5) 2008. április (9) 2008. március (6)
Diesel Tuning és Gyorsulás! Élménybeszámolók, technikai infomációk a csapatról.
KISKUNLACHÁZA OB ZÁZÓ FUTAM PART 1 Frissítve : 2010.09.11 Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_query() in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php:327 Stack trace: #0 /data/webhosting/timeslip.hu/www/keret_vege.php(16): include() #1 /data/webhosting/timeslip.hu/www/blog.php(1128): require('/data/webhostin...') #2 /data/webhosting/timeslip.hu/www/404.php(282): include('/data/webhostin...') #3 {main} thrown in /data/webhosting/timeslip.hu/www/jobboldal.php on line 327 |